Kenia - Reisverslagen van Joost Verbart - WaarBenJij.nu Kenia - Reisverslagen van Joost Verbart - WaarBenJij.nu

Kenia

Ik ga een half jaar ontwikkelingshulp doen in Kenia!
De eerste 3 maanden ga ik meewerken bij Project Jombas, een weeshuis met kinderen van 2 tot 10 jaar. Voor een indruk hoe Jombas eruit ziet: http://www.youtube.com/watch?v=fTnU1dCxdJw
De tweede 3 maanden staan nog niet vast. Ik besluit pas als ik een tijdje in Kenia ben wat ik dan ga doen.

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

Afscheid nemen

17 Maart 2014

Met de familie

01 Maart 2014

Afrikaanse nacht

22 Februari 2014

Het Keniaanse leventje

03 Februari 2014

Keniaans voetbalveldje
Joost

Hallo vrienden/familie/kennissen en anderen! Volg hier mijn avontuur in Kenia. Ik ga een half jaar ontwikkelingshulp doen. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van wat ik meemaak door dat in deze blog te schrijven. (Verwacht er niet teveel van) Voor nu is mijn plan 1 x per week iets nieuws te schrijven. Heri zote! Joost

Actief sinds 12 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14736

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2013 - 02 April 2014

Kenia

Landen bezocht: